niedziela, 24 maja 2015

Bioderma testowanie :)recenzja

Hej udało mi się załapać do testowania kremu Bioderma. Ogól nie jestem wielką wielką fanką tej 

firmy wiec ciesze się ze było mi dane spróbować kolejnego ich produktu,


Mam skórę atopową co to oznacza? 

Najpierw dokucza swędzenie, które nie pozwala spokojnie spać i koncentrować się na codziennych 

zajęciach. Potem skóra robi się bardzo sucha. Z czasem w zgięciach pod kolanami i przy łokciach 

widać czerwone grudki, które później zmienią się w ropne krostki. Jest coraz więcej czerwonych 

plam przypominających liszaj. Mogą pokryć nawet całe ciało. Lekarze nazywają to erytrodermią. Po

 każdym drapaniu pozostają wyraźne ślady, zwane przeczosami. W końcu  skóra wygląda jak 

natłuszczony pergamin, niemal przezroczysta, widać przez nią żyły.

Mój stan skóry nie jest aż tak zły ze widać przez nią żyły ale faktycznie świąd doskwiera starsznie. W

 związku z tym staram sie zmienić dietę. Bo jak powszechnie wiadomo w dużej mierze winny jest 

temu nikiel tzn uczulenie na Nikiel. Jak wiadomo Nikiel jest wszedzie i praktycznie nic nie można 

jeść aby uniknąć go wogóle. Wiec problem jest naprawde trudny do eliminacji. 

Z pomocą może przyjść własnie krem do skóry atopowej. 

Ja osobiście uzywalam już chyba ze 20 

każdy był niezły ale nie idealny. 

Atoderm dla dzieci do skóry atopowej to rewelacja. 

Po tygodniu regularnego używania. Świąd znikł całkowicie a skóra stała sie ładna i jednolita. 

Cena to ok 35 zł. Krem jest b. wydajny i starcza na ok 2 miesiece. Ja w każdym badz razie gorąco 

polecam ten krem. I zachecam do zakupu. Polecam i daje mu 5:)

,




Prześlij komentarz