wtorek, 21 stycznia 2014

UWAGA KONKURS DO WYGRANIA EKSPRESS DO KAWY:)

Już od przynajmniej tygodnia miałam zamiar zoorganizować ten konkurs:)A wiec do rzeczy konkurs trwa od 22.01.2014 do 22.02.2014 Do wygrania jest ekspress do kawy
Szczerze powiem, ze ekspress ninijeszy dostałam w nietrafionym prezencie, ale niestety go nie używam bo po co mi dwa wiec postanowiłam zoorganizować konkurs.:) Ogólne zasasady konkursu: 1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga (warunek niezbędny!) 2. Zostawić komentarz pod postem: obseruje jako: baner:tak/nie +1ptk dodatkowy blokroll tak/nie + 1ptk dodadatkowy notka na blogu +1ptk dodatkowy Napisać które posty na moim blogu są najbardziej interesujące.(warunek konieczny!) 3. Udostępnić posta o rozdaniu publicznie Tak jak wspomniałam konkurs trwa do 22.02.2014 roku. Po tym czasie wylosuje jedną osobę która wygra ekspress ogłosze to na blogu i myśle, że może jakąś nagrode za aktywność tak jak ostatnio:) Zapraszam do zabawy:)

Brak komentarzy: