środa, 15 czerwca 2016

Testowanie z Biedronką kolejne- Darmowe Majonezy







Witajcie. Czy Wam rowniez udało sie zalapac do testu Biedronki? Do testowania sa smakowe majonezy. W opakowaniu 
1. Majonez z musztardą Djon
2. Majonez z Chili
3. Manonez z cytryną i miętą
4. Majonez z pomidorami i czosnkiem
5. Majonez orientalny z papryką

A wiec może trochę o smakach a wiec majonezy wszystkie sa bardzo orginaalne i bardzo smaczne ale mi przypadl do gustu najbardziej Majonez orientalny z papryką. Ma bardzo orginalny smak i znakomicie nadaje sie do sałatek wszystkiego rodzaju.Juz nie moge doczekać się kiedy bedzie w regulanej sprzedazy. Pozdrawiam xoxo blenda;)











Prześlij komentarz