środa, 17 grudnia 2014

Testowanie Bioderma atoderm-recenzja !!!



Hejka udało mi się załapać do wielkiego testowania z Biodermą. Mam wielkie problemy ze swoją skórą. A mianowicie skóra szczególnie w okresie zimowym złuszcza się. Swędzi. Ten stan szczególnie nasila sie w nocy. A swędzenie budzi mnie. Do tej pory myślałam, że mam po prostu suchą skórę. Ale doczytałam się że moja skóra jest atopowa. Więc ucieszyłam się że dostałam się do wielkiego testu biodermy
Kojący balsam emolientowy o działaniu przeciwświądowym wzbogacony o działanie przeciwświądowe, odbudowujące ochronną barierę skóry i zapobiegające podrażnieniom
Skin Barrier Therapy - Biologicznie i trwale przywraca zdrową barierę skórną
Kompleks Lipigenium - odbudowuje i tworzy ochronną barierę skóry oraz powstrzymuje dostęp alergenów
Estry cukrowe - Reguluje florę saprofityczną skóry
Kompleks wazelinowo-glicerynowy - natychmiastowo nawilża
- Przeciwbakteryjny i przeciwzapalny
B-sitosterol, glukonian cynku
- Przeciwświądowy
PEA - biomimetyczny amid kwasu tłuszczowego
Przywraca skórze poczucie komfortu
- Bardzo dobrze tolerowany
- Bez parabenów
- Formuła bezzapachowa
- Hipoalergiczny
WSKAZANIA:
- Skóra z atopowym zapaleniem
- Skóra zrogowaciała, łuszcząca się i szorstka w dotyku
- Przy stosowanym lub zakończonym leczeniu dermatologicznym
- W połączeniu lub po terapii z kortykosterydami
- Od 1-go dnia życia, dla dzieci i dorosłych (z wyjątkiem wcześniaków)
SPOSÓB UŻYCIA:
Nałożyć balsam emolientowy raz lub dwa razy dziennie na oczyszczoną i delikatnie osuszoną skórę (najlepiej przy użyciu Atoderm PP Gel moussant). Balsam emolientowy jest uzupełnieniem w leczeniu kortykosterydami. Do twarzy i ciała.

CENA OK 30 ZŁ (ALE WART KAŻDYCH PIENIĘDZY)

MOJA OPINIA Produkt godny polecenia, bezzapachowy, konsystencja nie za lekka i nie za ciężka, dobry zarówno dla 7-latki, jak i 35-latki :-)PROBLEM Z SWĘDZENIEM ZNIKNĄŁ NIEMAL Z DNIA NA DZIEŃ. GORĄCO POLECAM I ZACHĘCAM DO ZAKUPU. 

Brak komentarzy: