czwartek, 12 lutego 2015

Jak zarobić na blogu??czy warto założyć bloga? CZ.1


Czy warto założyć bloga? Jak zarobić na blogu?
Czy warto?Ile można zarobić?To pytania które pewnie nurtują pewnie nie jednego z Was... Otóż co mogę Wam powiedzieć....Prowadziłam łącznie ok 20 blogów z czego 3 były moimi prywatnymi. Wiec po 2 latach mogę już co nieco Wam powiedzieć. Mój pierwszy blog to był blog kulinarny. Zaczęłam go prowadzić będąc kompletnym laikiem. Prowdziłam go dla zwykłego zabicia czasu. Uczestniczyłam w paru akcjach i w paru konkursach. Wygrałam pare fajnych nagród. Potem zaczęłam prowadzić bloga lifestylowego. Teraz prowadzę pare blogów, z których mam jakieś tam korzyści czy profity. Czy jestem ekspertem?Nie absolutnie nie!Ale swoją wiedzą i obserwacjami chętnie się z Wami podziele:)

JAK ZACZĄĆ?
Musisz wiedzieć o czym chcesz pisać. Pisanie o wszystkim mija się z celem. No chyba że jesteś fashionelką, kominkiem, czy kasią tusk. Wówczas możemy sobie pozwolić na pewnego rodzaju swobodę. Na początku musimy zdobyć czytelników i musimy trafić do grupy. MAKELIFEEASIER  czyli kasia tusk miała o wiele łatwiej gdyż  ma znanego tatę:)Nie będę ukrywać że jest inaczej. Myślę że nie zodybyłaby takiej popularności gdyby nie słynny Donald Dusk. Nie chcę tu oczerniać w żaden sposób Kasi Tusk gdyż sama uwielbiam makelifeeasier jak również makehomeeasier i wchodzę tam sama codziennie. Jednakże uważam, że to że jest córką premiera sprawiło że na pewno ułatwiło jej sprawę. Jest wiele blogów o podobnej  tematyce jak beauty fashion shoping czyli Paula Jagodzińska, disignyourlife, onelittlmile, almmanies, forfun, nieesia25, nissiax85, makadamiangirl, kominek, fashionelka, które są również świetne ale nie każdy je zna jak makelifeasier. Polecam również zapoznać się z książką kominka "blog". Jest świetna i czyta się ją jednym tchem. Znajdziecie tak wiele ważnych porad o tym jak prowadzić negocjację z firmami. Jak zacząć prowadzić bloga. I jak osiągnąć sukces w blogosferze. Blog to naprawdę fajna rozrywka z której naprawdę można zarobić. Trzeba tylko uzbroić się w cierpliwość.

     Nie dajcie się zwieść pozorom że po miesiącu będziecie zarabiać na własnym blogu. To proces który trwa czasami nawet pół roku. W kolejnych częsciach mojej epopei powiem Wam ile można zarobić na blogu?

Brak komentarzy: