wtorek, 10 lutego 2015

Kolejne testowanie krem BB do twarzy ... z Wizaż




Hej ostatnio udało mi sie załapac do testowania kremów BB z WIZAŻU. Dziś mogę już podzielić się troszkę opinią na ich temat...


Krem BB czyli inaczej Blemish Balm lub Beauty Balm. W luźnym tłumaczeniu skrót ten oznacza krem na niedoskonałości czy  krem piękna. Pozwala on  nam na zastąpienie kilku kosmetyków o zupełnie różnych funkcjach. Historia kremu BB rozpoczęła się w latach 60-tych ubiegłego wieku. Kremy BB swoją popularność zawdzięczają Koreankom, które przypomniały całemu światu o tym niezwykle skutecznym i uniwersalnym kosmetyku.

Chociaż kremy BB są preparatami uniwersalnymi gdyż zastępują różne produktyi nadają się praktycznie dla każdego rodzaju skóry. 
Krem BB to nie jest zwykły podkład łączy on w sobie:
-krem nawilżający
- bazę
- podkład
- zabezpiecza skóre przed promieniami uv
- jest delikatny nie tworzy maski
- rozświetla

Jaka jest moja opinia?
Nie wiem czy na mojej dłoni widać to dokładnie ale wyrażnie rozświetla skórę i sprawia że jest promienna. Co moge powiedzieciec wiecej ?Podoba mi sie w nim to ze nie kryje zbyt mocno i nie tworzy maski. Dzieki czemu skóra wyglada naturalnie. Ale jesli ktos probuje uporac sie z przebarwieniami to z pewnoscia krem nie jest dla niego. Mam wrazenie równiez ze skora lekko sie klei ale moze to moj wymysł. Ogolnie fajny krem ale tylko dla skóry bezproblemowej:)
Moja ocena 4/5 Ogolnie polecam

Brak komentarzy: