czwartek, 10 września 2015

Hybrydy Semilac-moje wrażenia





Hej do tej pory chodziłam sobie robić regularnie hybrydki do kosmetyczki. Niestetyy okazało się że moje paznokcie wyjątkowo szybko rosną i już po 5 dniach miałam porządny odrost. Musiałam co 1,5 tyg zmieniać i robić nowe. Troche z oszczedności postanowiłam zakupić swój zestaw do hybrydy. Początkowo kupiłam najtańszy. Jednakże okazało się że lakier spływa na skórki. A po utwradzeniu staje sie tak elastyczny że sam odpada. Nie widziałam w czym rzecz, aż kosmetyczka uświadomiła mi że wina lezy w lakierach i lampie. Lakiery kupiłam z firmy semilac., Natomiast lampe mam jeszcze starą, ale jest i tak o niebo lepiej. Lakiery Semilac świetnie się rozporwadzają są dobrze kryjace i nie odpryskują. Teraz ćwicze precyzję w ich robieniu i zakupiłam nową lampe LED, która idzie do mnie z chin:)Niebawem kolejne moje wrażenia:)pozdrawian



















Brak komentarzy: