piątek, 25 września 2015

recenzja Always


piątek, 25 września 2015

Jeszcze troche o podpaskach ALWAYS

Ja wiecie wziełam udział w teście podpasek AlWaYs. http://wszystkocozafree.blogspot.com/2015/09/testowanie-darmowkieverydayme-always.html 



Dziś napisze troche napisze co mysle o nich. Uwiebiam testowac różne produkty. Zawsze szukam ideału. Do tej pory nie miałam swich ulubionych podpasek. Wydawało mi się ze ideałem są Naturella. Kiedys uzywałam always ale pamietam z czasów nastolatki ze nie robiło mi róznicy czy uzywam alway czy naturella. A ze te 2 były tansze kupywalam przewaznie te. Jednak po testowaniu always nowych zauwazylam , że jednak jest roznica. Nowe alyways maja wieksze skrzydełka niż inne podpaski lepszy klej. I sa po prostu duzo lepsze! Zakochałam sie w nowych always i chyba to jednak teraz bedzie moj ulubieniec. Jednak warto troszke zaplacic wiecej, za gwarancje jakosci:)pozdrawiam

Brak komentarzy: