środa, 27 listopada 2013

Jak pozbyć się starych ubrań - i na tym zarobić??czyli e-handel cz.3:)

Szafa pełna starych ubrań, ale żal wyrzucić, może się przyda?Skąd ja to znam :)Takim tokiem myślenia z jednej dużej szafy w przeciągu roku zrobiły się dwie i z nich wylatuje:/Ze nie wspomne co dzieje się w magazynku na strychu, gdzie jeszcze do niedawna zalegały ubrania nawet z czasów gimnazjum:/Wiec już przechodzę do rzeczy.Sprzedając stare ubrania najlepiej jest to robić w tzw pakach. Ja preferuje 2 rodzaje pak. Pierwsze to tzw. paki na ciuchy a drugie paki lepsze:)Raczej nie sprzedaje ubrań pojedyńczo chyba, że to są jakieś dobre rzeczy dobrych marek i modne. W innym przypadku na 90%nikt tego nie kupi. Przynajmniej na allegro. 1. Paki na ciuchy- są to ubrania, które nie są najlepsze nie nadają się do pokazywania nie są koniecznie nowe. W takich przypadku sprzedaje je w tzw worach pakowanych po 5kg lub 10 kg. Zazwyczaj kupują to właściciele szmateksów. Oczywiście pokazujemy mniej wiecej co jest w worze wrzucając kilka lepszych ciuchów na początek najpiej markowych. Ja również robie zdjęcie całościowo wszystkich ubrań. Wsadzamy tam również buty:)bo one zwiększają masę. Nie okłamujmy też ludzi i nie wsadzajmy ciężkich kurtkek, bo jest duże prawdopodobieństwo, że ta osoba która to zakupi wiecej do nas nie zajrzy.Jeżeli chodzi o cene to jednak najlepiej sprzewdawać w licytacji. Ludzie jak już zaczną to bedą śledzić wiem to z doświadczenia. Chociaż kiedyś sprzewałam taką pakę wystawiając cene kup teraz. BYły to ubrania sortowane w jeans. Czyli wszystko co jeansowe spodnie kurtki bluzy. Poszło mi tego samego dnia wystawienia. Ciekawostka: Kiedyc sprzedawałam taką pakę ubrań i wsadziłam w nią swoje buty pumy, buty miały charaktersytyczną małą dziurkę i plamke niewielką w kolorze zielonym i niczym nei udało się jej usunąć...:/Zakupiła to razem z innymi ubraniami jakaś osoba na allegro. Słuchajcie po ok pół roku wpadam do mojego ulubionego szmateksu i patrze:/nie sobie myśle nie możliwe moje buty?oglądam ...dziurka jest hmmm, plamka o matko tez:)uśmiechnełam sie tylko pod nosem i spytałam o cenie(nei mogłam sie pochamować ze śmiechu). Słuchajcie wieksze zdziwienie spotkało mnie w tamtym tygodniu....Przychodze do pracy i wpada nasza pracownica hehehe zgadnijcie w czyich butkach:)No taka ciekawostka:) 2. Paki lepsze- są to ubrania lepsze niż w pakach na ciuchy, zazwyczaj nie poniszczone nie koniecznie znanych marek (ale takei tez trzeba wrzucić)muszą koniecznie być z akcesoriami...Dlaczego?Ponieważ do nich robi tzw stylizacje czyli kompletujemy te ubrania i łączymy z różnymi ciekawymi dodatkami np wielkim naszyjnikiem który całkowicie zmieni wygląd stroju. Czy wielką bransoletą.Zdjęcie robimy jak wolicie ucinając głowę lub jeżeli nie macie problemu z pokazywaniem siebie to w całości. Najlepiej na tle białej ściany lub jakim innym tle ale nie rozpraszajacym uwagi klienta. Nie zamazujcie twarzy w paincie wyglada to nei chlujnie i nie zachęca do zakupu. Lepiej zrobić zdjęcie zostawiając tylko brodę. Na początku wystawiamy lepsze ubrania i stylizacje a następnie coraz słabsze. JAk zachęcicie na początku to i tak kupią i tak nawet jak potem będzie szajs. A OTO MOJA ZŁOTA RADA A RACZEJ MOJEJ KSIĘGOWEJ: Pamietajcie ze mniej znaczy wiecej.Księgowa mówi:'Lepiej miec parę porządnych markowych kostiumów niż 1000 byle jakich, bo jak masz pare to codziennie wygldasz porządnie a jak codziennie najladasz cos nowego a byle jakiego to codziennie wygladasz byle jak' Po co miec 100 jakiś torebek jak można mieć jedną lub dwie porządne.:)I tak stosując się do jej złotej rady. Ostatnio sprzedałam dokadnie 45 torebek a w zamian kupiłam 2 porządne naprawde markowe i uniwersalne torebki i uważam, że to była najlepsza decyzja jaka zrobiłam:) Bardzo ważne jest aby główne zdjęcie bylo intersujące możecie umieścic jakeś zdjecie proponowanej stylizacji ładne kolory. Zachęci to do wejścia i odrazu do obejrzenia co macie. Nie umieszczajcie raczej swoich ubrań chyba, że macie naprawde ładne zdjęcie zrobione dobrynm aparatem. I to tyle jezeli byłoby o sprzedaży ubran. Ja czesto robie takei "wietrzenei szafy"W ten sposob zwalnia mi sie miejsce. Pozbywam się starych ubrań a za zarobione pieniądze mam na nowe, kolejne, modne,ubrania na nadchodzący sezon. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania a o czymś nie napisałam. Piszcie na e-maila chętnie odpowiem na pytania:)))))))

Brak komentarzy: