poniedziałek, 4 listopada 2013

PIERWSZE TESTY ORAL B PROFESIONAL 500 3D

Jak na ironie wczoraj postanowilam zalozyc kolejnego bloga (prowadze równiez kulinarnego:))a tu prosze pieprwsza paczuszka. Bedac w pracy okazalo sie, ze odwiedzil mnie kurier:)Byłam pewna ze to zestaw słodyczy reklamowych. Szlam do domu szybkim krokiem nie mogac doczekac sie co jest w paczuszce
Otwieram a ku mojemu zdziwieniu:)
nie mogłam pochamowac radosci:)
Pierwsze testy juz za mna narazie jestem pod wrazeniem. Po pierwszym uzyciu zauwazylam ze zeby sa jakby tak duzo czystsze:)Do tej pory uzywalam szczoteczki manualnej i naprawde widac roznice. Fakt pare lat temu uzywalam jakiejsc tam zwyklej szczoteczki elektrycznej ale pamietam, ze uzycie jej skonczyło sie krwawieniem z dziasel. A tu naprawde szok. Mega zadowolenie ale zobaczymy jak bedzie dalej. :)

Brak komentarzy: