poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Dietetyczne śniadanie i przepis na pastę z awokado:)



Dziś dla odmiany przedtawiam Wam pomysł na dietyczne I śniadanie i II śniadanie. Kiedyś nienawidziłam owsianki, ale od kiedy nasz trener powiedział o jej dobroczynnych właściowościach oczywiście pomyślałam że muszę się przełamać. Dodatkowo taka owsianka jest bardzo szybka w wykonaniu. Wystarczy dzień wcześniej zalać płatki owsiane mlekiem wrzucić np żurawinę i odstawić do lodówki. Drugiego nia wystarczy wrzucić wszystko na gaz dodać np jeden pokrojony daktyl i garść jagód. Przepysznie od czasu kiedy spróbowałam taką owsiankę uwielbiam takie śniadanie. 
NA drugie śniadanie polecam kapapki z pełnoziarnistego pieczywa z pastą z avokado liśćmi szpinaku i pomidorkami. Oczywiśćie wszystko doprawione piperzem cayenne i suszonym oregano. 

Gotową pastę z avokado można kupić. Zauważyłam taką w biedronce za chyba 3,99 zł oczywiście zakupiłam aby wypróbować, ale ma mnóstwo E. W smaku jest ok, ale polecam wykonać swoją jest naprawde szybka i smaczna.

Składniki:
-2 gotowane jaja
- 1 obrane avokado
- szczypiorek
- sól pieprz cytryna
- łyżeczka jogurtu greckiego 0%
Przygotowanie: 
Wszystko wrzucamy do blendera i skrapiamy lekko cytryną i mieszamy do uzyskania gładkiej masy. Gotowe:)Smacznie i zdrowo Polecam:)



Brak komentarzy: