piątek, 1 sierpnia 2014

Wyznwanie odchudzanie i wytłumaczenie nieobecności:)

Hej zaglądających bardzo serdecznie przepraszam, że bywam tu tak rzadko ale mam naprawde ostatnio mnóstwo pracy i nie mam jak tu zaglądać. Ale postaram się bywać tu częściej z kolejnymi postami z recenzjami oraz innymi. Po prostu postanowiłam zmienić troszkę charakter bloga i zamieszczać oprócz stałych postów z recenzjami również posty z życia. Teraz tematem najbliższym mnie jest temat odchudzania i diet. Od pewnego czasu jak wiecie jestem na diecie troszkę schudłam ale mam w planach zgubić ok 10 kg. Od poniedziałku wraz z moim mężem zaczynamy intensywną walkę z tłuszczykiem i regularne wizyty na siłowni. Więc możecie spodziewać się postów m.in związanymi z odchudzaniem naszymi zmaganiami w kg oraz pysznymi przepisami oczywiście light. Stawiamy wyzwanie -10 kg.  Zapraszamy:)

Brak komentarzy: