niedziela, 6 kwietnia 2014

Kolejne testowanie z Samplecity:)

Niedawno dostałam kolejny numer magazynu HOT Moda, sprezentowany mi w do testowania w ramach kampanii portalu SampleCity. Magazyn z pewnością skradł mi serce i będę go teraz regularnie kupować.



W środku znalazłam:
*broszurę reklamową sklepu CCC
* broszurę reklamową Top Secret
* broszurę Vichy

Wnętrze gazety znów dopełniają stylizacje i trendy w modzie, ale także w makijażu.
W kwietniowym wydaniu przeczytać możemy między innymi o:

- must have
- hitach z wybiegów
- wieku niewinności
- modern romantic
- marynarkach w różnych fasonach i kolorach-
- HOT HICIE


W kwietniowym numerze pojawia się znów przegląd najlepszych kosmetyków i zapachów dla kobiet.

Magazyn bardzo mi się podoba i uważam, że bardzo szybko się rozwija.
Każdy numer przepełniony jest stylizacjami,makijażem i ciekawymi poradami. Dziękuję serdecznie portalowi SampleCity za zaufanie i możliwość przetestowania obu magazynów.

Gorąco polecam również do zakupu magazynu:)

Brak komentarzy: