czwartek, 24 kwietnia 2014

Recenzja Czarna Owca- BIAŁYSTOK

Witam Was serdecznie. Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją oceną restauracji „Czarna Owca” znajdującej się przy ulicy Lipowej 24 w Białymstoku.



Miejsce znajduje się na zabytkowej ulicy Białegostoku, która tworzy idealny klimat dla wszelkiego rodzaju restauracji i barów. Lokal jest bardzo klimatyczny co widzimy już na samym początku schodząc do niego bardzo fajnymi schodkami. To na co ja zwracam szczególną uwagę to czystość restauracji i tutaj miałam bardzo miłe zaskoczenie ponieważ pomieszczenie było skromne lecz bardzo bardzo zadbane. Za to niewątpliwie należy się wielki plus.






 Już na wejściu poczułam zapach, który niewątpliwie sugerował, że jedzenie będzie bardzo smaczne. Nadmienić chciałabym również, że obsługa jest na najwyższym poziomie! Panie kelnerki były przesympatyczne, uśmiechnięte i bardzo pomocne w wyborze dań. Fajną sprawą jest również to, że obok tradycyjnego menu jest wielka tablica na, której proponowane są tzw. Dania sezonowe, których można skosztować tylko w wybranych okresach. Bardzo chciałam zamówić coś z niej bo potrawy były bardzo kuszące. Jednakże już przed wyjściem gdy przeglądałam menu zainteresowała mnie sałatka z kozim serem i burakiem. Ja zawsze sugeruję się pierwszym przeczuciem i zamówiłam sałatkę z ZAPIECZONYM KOZIM SEREM
DOJRZEWAJĄCYM GREMZA I PIECZONYM BURAKIEM oraz pieczywko FOCCACIA .

 Pierwszy raz jadłam sałatkę z kozim serem i muszę Wam przyznać, że nie zawiodłam się bo całość skomponowana była rewelacyjnie. Wyrazista rukola w połączeniu z prażonymi orzechami granatem burakami i przepysznym sosem. Była obłędnie dobra. Śmiało mogę powiedzieć, że na bank będę tam stałym bywalcem. 
Mąż zamówił pizze margherittę.



Pizza męża bardzo tania i niesamowicie wielka jakby rozmiar XXL. Przyznam, że byłam w szoku, że była tak wielka podczas gdy cena jej była bardzo niska tylko 13 zł:) W smaku idealnie skomponowana wyrazista na idealnie wypieczonym cieście z pieca, większa niż u konkurencji i zdecydowanie lepsza.
Zachęcam Was do odwiedzenia i posmakowania dań restauracji Czarna Owca w Białymstoku ponieważ uważam, że jest to ciekawa propozycja na wypad ze znajomymi czy w ogólne na posmakowanie jednej z lepszych kuchni jakie kosztowałam. Za którą przemawia, klimat, urocza obsługa, duże i smaczne dania w przystępnych cenach. Ręczę za nią i wierze, że się nie zawiedziecie:) link do strony internetowej: http://trattoriaczarnaowca.pl/. Aha i zapomniałam dodać, że restauracja proponuje również dowóz dań na terenie Białegostoku http://trattoriaczarnaowca.pl/dowoz/ i jeszcze menu http://trattoriaczarnaowca.pl/menu/
MOJA OCENA ZA CAŁOKSZTAŁT 6/6

POLECAM I POZDRAWIAM SYLWIA:)

Brak komentarzy: