poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Recenzja pudru pogrubiającego rzęsy.

Hej dziś przychodzę z recenzją pudru pogrubiającego rzęsy firmy essence


Z reguły nie mam problemów z tuszami gdyż moje rzęsy są nieproblemowe. Rzęsy są dość długie i dość czarne są nieco za cienkie, ale gdy nie mam wielkiego wyboru to i tak wybieram zwykły tusz. Kiedyś nagminnie kupywałam jedynie jeden tusz z firmy loreal. Jest on nadal moim nr 1 ale w związku z tym, że lubie testować kupuje inne tusze które mi się nawinął pod rękę. Ostatnio zaopatrzyłam się w ciekawy produkt a jest nim puder sypki do rzęs. Używa się go pod tusz. Faktycznie przyznam, że spełnia swoją rolę.  Jednakże należy go używać przy zamkniętych oczach. Wieksza ilość środka powoduje, że rzęsy są mocno sklejone i wygladaja na sztuczne. Ale niewielka faktycznie je pogrubia i nadaje im bardziej intensywny kolor. Zauważyłam też, że tusz się nie obsypuje. Cena produktu to ok 14 zł. Jest wydajny bezzapachowy. Ja go polecam i daje mu ocene 5/5. Pozdrawiam:)






























Brak komentarzy: