poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Kolejne Testowanie....

Wiosna to czas kiedy nasze organizmy są wyczerpane. Zmęczenie, nerwowy tryb życia, sprzyjają powstawaniu reakcji stresowych i napięciu. Stres w dużej lub długotrwałej dawce ogranicza nasze możliwości intelektualne, powoduje złe samopoczucie, zaburza sen i nocny wypoczynek.
Nie każdy człowiek jest tak samo podatny na stres. Niektórzy poprzez cechy swojej osobowości są bardziej narażeni na przeżywanie sytuacji trudnych, stresowych. Zdecydowanie częściej i bardziej dotkliwie odczuwają stres osoby niecierpliwe, agresywne, ambitne, wymagające, kreatywne i dynamiczne.


Chociaż stres towarzyszy każdemu, to należy nauczyć się jak z nim żyć i redukować jego negatywny wpływ na nasze zdrowie.


 WŁAŚCIWOŚCI:

  • likwidacja napięcia psychicznego, strachu, depresji, poprawa nastroju
  • skuteczny przeciwutleniacz - nawet 1000 razy skuteczniejszy niż witamina E
  • wyciąg z magnolii ma działanie:
- rozluźniające
- relaksacyjne
- przeciwstresowe
- przeciwzapalne
- przeciwalergiczne
- oczyszczające
- obniżające nerwowość i rozdrażnienie
- łagodzące frustrację
- zwiększające poczucie pewności siebie
  • magnolia nie ma działania uzależniającego, które pojawia się przy stosowaniu leków pochodzenia chemicznego.
  • złagodzenie stanów napięciowych i ewentualnie łagodnych depresji za pomocą substancji naturalnych bez działania niepożądanego.
  • systematyczne używanie poprawia naturalny i zdrowy sen.

ZALECANY PRZY:
  • problemach emocjonalnych
  • stanach lękowych
  • utracie energii
  • bezsenności
  • bólach głowy
  • napięciu mięśniowym
  • bólach menstruacyjnych

SKŁAD:
Nienasycone kwasy tłuszczowe Omega-3, wyciąg z magnolii, niacyna,
Witamina B5, B6, B2, B1, kwas foliowy

Moja opinia:
Suplement pije raz dziennie od tygodnia. Co zauważyłam? Wcześniej miałam problemy z zasypianiem. Ogólnie wyglądało to tak. Cały dzień byłam zmęczona piłam jedną kawę za drugą co w konsekwencji skutkowało tym, że jak kładłam się spać nie mogłam zasnąć często budziłam się w nocy i tez nie mogłam spać. W chwili obecnej nie mam problemów z zasypianiem. Kładę się ok 23.00 i zamykam oczy i śpię. Co najważniejsze wstaję wypoczęta. Nie ustawiam 3 budzików tylko jeden bo więcej nie potrzebuje.
Zauważyłam również, że mam więcej energii. Pijam już tylko jedną kawę z rana i ona mi w zupełności wystarcza. W ciągu dnia mam w sobie tyle energii, że nie mogę wręcz usiedzieć w jednym miejscu. Postanowiłam więc wyzwolić, że tak powiem pokłady mojej siły i zaczęłam biegać przed snem. Ostatnio mam również taki stresujący czas jednak zauważyłam, że w od paru dni jestem jakby wyciszona wewnętrznie i naprawdę trudno mnie wytrącić z równowagi. Co więc mogę powiedzieć. Suplement diety to naprawdę dobra sprawa szczególnie teraz na czas tzw. Przesilenia wiosennego. Ja go gorąco polecam.

Cena to ok 25 zł za 30 tabletek
Ocena 5/5


Brak komentarzy: