piątek, 3 stycznia 2014

Przesyłka z samplecity- TESTOWANIE PERFUM:)

Własnie dotarła do mnie przesyłeczka z samplecity. Wreszcie po długim czasie udało mi sie zzałapać do testowania. Kocham perfumy wiec bardzo ucieszyłam się, że własnie dostałam je do testowania:)Kojarzylam ta marke wczesniej nawet kiedys uzywalam perfum z tej serii. Pamietam, ze byly dosc wytrzymale. Pamietam rowniez ze opakowania byly okropne. Chyba marka Bies od tamtej pory bardzo sie rozwinela. Bo teraz otwierajac pudelka mojemu wzrokowi ukazaly sie slicznie opakowane perfumy. Które naprawde zachecaja do kupna.Zeby nie powiedziec nawet luksusowe.
Narazie moge powiedziec, ze perfumki mają śliczne zapachy. Podobaja mi sie dosłownie wszystkie 3:)a jestem dosc wybredna przyznam i niewiele zapachów mi odpowiada:)
Jeżeli chodzi o zapachy i o same perfumki pierwsze perfumki od lewej to fajnie zapakowana nuta kwiatowa na poczatku nieco ostra ale po chwili staje sie bardziej delikatna:)Nie wiem przypomina mi cos cos milego chyba z dzieciństwa. Bardzo podoba mi sie ich opakowanie. Na srodku jest malutki krysztalek pisza ze jest to krysztalek swarovskiego, dodaje to uroku buteleczce napewno. Jezeli chodzi o trwalosc to popsikalam nim kurtke przed wyjsciem z domu jest bardzo zimno wiec zazwyczaj slabe perfumy maja trudniejsze zadanie i szybko wietrzeja. Te natomiast czulam rowniez po powrocie do domu po 2 godzinach chodzenia po swiezym powietrzu i czuje je nadal. Wiec sa dosc trwale. Perfumy w środku Bi-es Miss Belle, to zdecydowanie moj zapach.Bardzo elegancki nadajacy sie na wieczór na wyjścia. Trzeci ostatni zapach to bi-es Moi. To bardzo intensywny zapach ktory ja naprzyklad bede uzywac na codzien nie wiem dokladnie co w nim wuczuwam moze limonke taka wyrazista z jakims kwiatem:)nie wiem ale zapach jest rowniez bardzo przyjmeny. Ogolnie wszystkie zapachy sa bardzo fajne. Reszte szczegolow z testowania podam za jakis czas jak bede mogla cos wiecej powiedziec o trwalosci. Narazie jestem pozytywnie zaskoczona. :)

Brak komentarzy: