czwartek, 2 stycznia 2014

WYNIKI KONKURSU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UWAGA UWAGA!!!Na poczatku chce Wam serdecznie podziekowac, ze wzieliscie udzial w moim konkursie. Fajnie, ze bylo Was az tyle:)i fajnie ze ciagle pojawiaja sie nowe osoby, ktore komentuja i zagldaja do mnie:)a wiec w obencosci komisji losujemy zwyciezce:)
Nagrode główną wygrala.....:)
NAGRODE GŁÓWNĄ ZDOBYWA......:) ANITA S. GRATULUJE I PROSZE O KONTAKT z adresem na adres blenda2007@o2.pl UWAGA ALE TO NIE KONIECC:)Chciałabym równiez przyznac nagrode pocieszenia w postaci nagrody niespodzianki :)i tu juz bez losowania.Chce przyznac ja osobie ktora aktywnie uczestniczy na moim blogu:)komentuje udostepnia i bardzo czesto tu jest. To nagroda motywujaca i mam nadzieje ze innych rowniez zmotywuje do aktywnego dzialania bo niebawem kolejne konkursy:)Ale najwazniejsze nagrode pocieszczenia NAGRODE MOTYWUJACA ZA AKTYWNOSC NA BLOGU ZDOBYWA..... MARIOLA L. GRATULUJE i zachęcam do dalszej aktywnosci:)I ROWNIEZ PROSZE O PRZESLANIE ADRESU DO WYSYLKI NA EMAILA blenda2007@o2.pl
Prześlij komentarz