wtorek, 7 stycznia 2014

za10groszy.pl hit czy kit:/czyli o tym jak portal popsul mi sylwestra i nowy rok:/

A więc... do tego postu przygotowywalam sie cały tydzien i dopiero teraz postanowilam napisac pare słów(lekko ochłonełam:/). Pewnie wcześniej byłoby gorzej musialam odetchnąć:)a WIEC... na poczatek opowiem jak dostalam sie na portal? Wpadlam na bloga lowcy-okazji i tam trafilam na rubryke jak nasza kochana łowczyni zgarneła parę fajnych przedmiotów za śmieszne pieniądze:)Byłam w szoku telewizor za 60 zł wow pomyslalam, a ze bardzo lubie bloga naszej łowczyni i nią samą od razu sie tam zalogowalam. Ku mojemu zdziwieniu okazalo sie, ze abym cos mogla zrobic musze zakupic BITYYYY, doczytalam wiec,ze bity sa niezbedne w licytacjach i bez nich nie moge nawet grać, wiec na poczatek kupilam najmniejsza partie sms-em. Od razu zabrałam sie do dzieła....zobaczylam PAROWAR (ZA 20 ZŁ) i zaczelam licytowac klik klik a licytacja nie konczyla sie i nie konczyla a bity uciekaly I UCIEKAŁY. Zanim zorientowalam sie co jest grane to z konta znikneły mi wszystkie bity:(, ale co tam dostalam przeciez promocje na start za 45 zl chyba z 600 bitow:)Wiec zabralam sie za licytacje aparatu. Dostrzeglam,ze wszyscy licutuja aparat na automacie tzw bocie. Wiec tez zrobilam tak samo, a licytacja jak nie konczyla sie tak nie konczyla:/ tylko kolejne osoby znow zmienialy ustawienia i byly na samej górze w licytowanych była godz 14.00 Doladowalam bity jeszcze raz:/ i tak łacznie stracilam ok 70zł. hmmm pomyslalam odpuszczam i tak licytacja skonczyla sie tego dnia wieczorem ale o 19:/licytowano okragle 5 godzin a co 15 sekund bity ktore są tak naprawde pieniędzmi ale nie latwiej jest przeciez klikac BITAMI ALE GDYBY TAK BITY ZAMIENIC NA ZŁOTÓWKI??KAZDE KLIKNIECIE A NASZE PIENIADZE FRU I FRU prosto do kieszeni pomysłodawców. Bylam zalamana ale nie juz tymi 70 zł ale ludzmi ktorzy wtopili w to tyle kasy. Ze mna licytowaly 3 osoby obliczylam ze koszt jaki wsadzily to srednio 1000 zł na osobe(Ja rowniez po niekont ufundowalam aparat zwyciezcy dalam ok 60zł:/-prosze bardzo:/prezent noworoczny:/) Aparat byl wart ok 1200,00. Wiec zarobek byl niezly oczywiscie dla serwisu za10groszy.pl. Gorzeej dla mnie:( lub dla tych 2 osob ktore licytowaly ze mna i wtopily potezne kwoty:/ALE NIE DZIWIE IM SIE GDYBYM WSADZILA NP 300 ZŁ NA PEWNO NIE ODPUSCILABYM:/I TAK BYSMY SIE BILI CHOROBA WIE DO KIEDY :/Aboslutnie nie mowie ze to oszusci po prostu mieli swietny pomysl na biznes.NAPRAWDE!!ROZESMIANI LUDZIE NA FOTOGRAFIACH ZE SWOIMI WYGRANYMI ZA GROSZE...:/ Bity w zamian za napisanie artykułu. Reklama reklama ... ale nadzialam sie i ja:/ Zastanawia mnie jeszcze jedno czy ludzie którzy tam licytuja spia...??otoz zaciekawila mnie jeszcze jedna sytuacja... Bylam taka zła na cala sytuacje ze gdy wrocilam z sylwka o 2 w nocy weszlam zobaczyc co tam sie dzieje(wariatka wiem:)) Nie uwierzycie licytacje trwały w najlepsze. Wczoraj bylam o 4 rano i co dalej graja:)PORAZKA:/GRAJA GRAJA GRAJA I TRACA GRUBA KASE A ZA 10GROSZY.PL LICZY I LICZY I LICZY NASZE PIENIADZE :/JESZCZE RAZ GRATULUJE ZALOZYCIELOM MIELISCIE SWIETNY POMYSL NA BIZNES. JA JEDNAK NA PEWNO SIE TAM NIE POJAWIE I PORTALOWI ZA10GROSZY.PL MÓWIE ZDECYDOWANIE NIEEEE...!!!!!

Brak komentarzy: