środa, 15 stycznia 2014

Zarabianie w internecie aktualizacja:)

Witajcie jakiś czas temu pisałam o portalach gdzie można sobie dorobić. Wtedy co do kilku z nich nie mogłam się wypowiedzieć ponieważ byłam tam za krótko, aby wyrazić jakąkolwiek rzetelną opinie. Teraz już mogę.W internecie znajduję się wiele portali które oferują nam łatwy i szybki zarobek. Dziś skupie sie na tych które oferują nam pieniądze za wypełnianie ankiet. NA początku pragnę dodać, że nie są to kokosy. Za ankiete dostajemy od 2 do 20 zł ale ja osobiście żadnej o tak dużej kwocie nie wypełniałam a był ich ogrom:/ale faktycznie w wiekszości faktycznie się zarbia. 1. Portal Cenne Opinie-sosobiście mój ulubiony
. Mają naprawde dużo ankiet i nazbierałam już tam prawie całość na bon. A właśnie zapłata następuję w formach bonów, które można np wykorzystać w tesco.:)Nie ma dziwnych pytań. Nie zadają dużo pytań bardzo prywatnych a potem nie urywają ankiet a połowie bez zapłaty!Punkty nie tracą ważności 2.
Przyznawane są punkty za ankiety wymieniane na bony. Punkty nie tracą ważności 3.
MOBROG Nowy portal z ankietami coś jak cenne opinie zarabiamy pieniądze i odbieramy bony. Narazie wziełam udział w paru ankietach. Mam ok 10zł. 4. TOLUNA
Kompletny kicz. Ankiety przerywają w połowie mam wrażenie, że po uzyskaniu intersesująych informacji. Ankieta jest blokowana i piszą , że nie spełniami kryteriów:/Punkty tracą ważność. TRzeba zdobyć jakąś kosmiczną sume punktów aby coś odebrać:/Narazie nazbierałam na bon o wartości 40zł na fotoksiążke w jakimś sklepie internetowym z czego drugie tyle trzeba wydać aby ja zamówić, bo najtańsza kosztuje tam 80 zł. Z tego co się orientuje można za 40zl kupić taka fotoksiążke bez bonu:/Nie warto!!Nawet na głupi wieszak do torby z logo TOluny brakuje mi kupe punktów.:/Wątpliwości wzbudza też rzekome testowanie produktów:/Niby coś wysyłają, ale nikt z nic nie testował, nie słychać nie widać na internecie, aby ktoś się czymś pochwalił, co dostałby do testowania od Toluny:)Jeżeli o mnie chodzi to nie warto. Podsumowując 3 pierwsze portale jak najbardziej TAK TOLUNIE natomiast zdecydowanie NIE!!!

Brak komentarzy: