czwartek, 9 stycznia 2014

RECENZJA SERUM ZE ZRÓB SOBIE KREM :)

Od dłuższego czasu nosiłam sie z mysla aby zrobić sobie sama kosmetyk.Pare miesiecy temy zrobilam jeden na bazie witaminy C. Teraz postanowiłam zrobić coś poważniejszego:)i zakupiłam produkty ze sklepu zrób sobie krem
Jest to sklep internetowy gdzie możemy zakupić półprodukty do swtorzenia własnych kosmetyków. I tak ja zakupiłam produkty do wykonania własnego serum przeciwzmarszczkowego z kwasem hialuronowym. Przyznam, że zabawa z samym wykonaniem tego serum była przednia:)
Takie serum można modyfikować i dodawać swoje składniki. Pamietać należy również, że półprodukty oraz same serum należy trzymać w lodówce. O ile się orientuje można je przechowywać do 2 tygodni.
Ale krótko o tym jak serum działa na moją skórę. Po 2 tygodniach używania zauważyłam, że skóra jest napewno lepiej nawilżona. Nie zauważyłam też zapychania co niektórzy twierdzą, że występują ja tego nie zauważyłam. Stosuje je wieczorem na skóre, na początku jest jakby taka klejka ale rano ten efekt znika a skóra jest fajnie najwilżona i miekka. Póki co jestem bardzo zadowolona. Zachęcam Was również do wypróbowania własnoręczniego wykonania kosmetyku:)

Brak komentarzy: