niedziela, 9 lutego 2014

RECENZJA PODKŁADU ESSENCE SOFT TOUCH MOUSSE :)

Dziś recenzja podkładu. Postanowiłam troszke o nim napisać ponieważ mnie zachwycił. Jak wiecie nie lubie dużo wydawać i jestem za raczej za polityką tych tańszych kosmetyków, więc to je testuje najczęściej. W poszukiwaniu idealnego podkładu przewinęło się przez moją twarz wiele specyfików. W ostatnim czasie przy pobycie w drogierii dostrzegłam podkład essence
. Bardzo zaciekawiła mnie oczywiście cena ok 15 zł i opakowanie do złudzenia przypominające podkład z mayballine który jest dwa razy droższy. Oczywiście go zakupiłam. No i udało się jest po prostu cudny. Konsystecja wydaje się być zwarsza niż w podkładzie z mayballine. Podład to jakby mieszanka podkładu płynnego i pudru sypkiego. Wczywuwalne są charakterystyczne dla pudru drobinki. Fajnie wtapia się w skórę i doskonale ją matowi. Krycie średnie lekki, nie tworzy efektu maski. Dwa w jednym nie używamy już pudru sypkiego.
POdsumowując bardzo fajny podkład za niewielką cene. Ja daje mu 5/5:)POLECAM:)

Brak komentarzy: