poniedziałek, 10 lutego 2014

RECENZJA PUDRU DO WŁOSÓW TAFT

Dziś recenzja pudru taft do włosów. Opis:Puder dodaje włosom objętości i sprawia, że stają się `artystycznie` szorstkie. Zaprojektowano go specjalnie z myślą o kobietach - zwłaszcza tych, które lubią uniesione włosy i dużą objętość. Zastosowanie: Wystarczy nasypać nieco pudru na dłoń, rozetrzeć i delikatnie wmasować we włosy. Inny sposób to nałożenie odrobiny pudru bezpośrednio na włosy i wmasowanie jak każdego innego kosmetyku. Dowolna objętość fryzury, odpowiednia do okazji, jest możliwa do wykreowania w kilka sekund. A moja opinia yhm nawet nie wiem co powiedzieć. Mi on zdecydowanie nie przypał do gustu:/Cena ok 13 zł. Zupełnie zbyt duża biorąc pod uwagę fakt, ze produkt jest bardzo mały. Mi na włosach przypomina mieszankę suchego szamponu i lakieru. Włosy odrazu obciąża i sprawia, że po chwili uniesienia. Po prostu opadają:/a przy tym stają się jakby przetłuszone i sklejone. Mi ten kosmetyk nie przypadł do gustu. A Wy próbowaliście może "super puder z TAFT"jaka jest Wasza opinia?bo ja dla mnie zdecydowanie NIE!!

Brak komentarzy: