czwartek, 13 lutego 2014

Recenzja-zabieg kreatynowy na włosy:)






Jakiś czas temu udałam się do fryzjera. Aby poddać się malowaniu włosów. Przynam, że były one w opłakanym stanie. Końcówki były rozdwojone. Pewnie od nadmiaru prostowania:/Plątały się i były okropne. Fryzjerka namówiła mnie na zabieg. Postanowiłam spróbować...i nie żałuje. Zabieg okazał się zbawienny dla moich włosów. Teraz są gładkie łatwo się rozczesują i są mega błyszczące. Podobno ten efekt będzie utrzymywał się ok 1 miesiąca. Po tym czasie należy zabieg powtórzyć.W związku z powyższym, że zabieg w wykonaniu można zrobić samemu postanowiłam zakupić taki zestaw. Po prostu bardziej się to opłaca:)Taki zestaw można zakupić np: www.allegro.pl/encanto-keratyna-prostowanie-zestaw-50ml-gratisy-i3934758585.html, ale możecie zamówić u innego sprzedawcy (nie chce robić mu jakiejś darmowej reklamy poprostu zobaczyłam, że ma atrakcyjną cene)Wystarcza on na naprawde długo. Także ja go osobiście bardzo polecam i zachęcam do kupna:)

Brak komentarzy: