wtorek, 4 lutego 2014

TAŃSZA OPCJA DEKORACJI ŚCIAN DIY:)

Dziś post z serii zrób to sam i zrób to taniej:)Bardzo mi się podobają napisy/ramki we wnętrzach, można je dostać w wielu sklepach. Ja jeden ze swoich zakupiłam w empiku za 30zł. Drugie nabyłam w jysku za 29,99 zł jeden. Ostatnio będąc na zakupach w leroy merlin zauważayłam ramki identyczne jak te w których zakupiłam napisy w jysku i mnie olśniło. Pomyślałam, że czemu nie zrobić swoich ramek z napisem który mi odpowiada:)Napis owy miałam wydrukować w drukarni. Jednak zmieniłam zdanie i spróbowałam na zwykłej drukarce. Okazało się, że po włożeniu w ramke wcale nie widać różnicy czy złej jakości. Wyżej widać efekt:)Niestety napisy powędrowały do pokoju mojego męża i musiałam wydrukować nowe treści które rozumie tylko on sam lub jacyś innu fanni uncharted. Oczywiście z jego ulubionej gry;)

Brak komentarzy: