poniedziałek, 31 marca 2014

Pierwsze testy i recenzja-współpraca:)



Po ciężkich dniach wreszcie spotkało mnie coś miłego:)Udało mi się nawiązać parę fajnych współprac ale o tym wkrótce. Póki co informacyjnie. Udało mi się dostać do testów na wizaż. Bardzo się z tego faktu oczywiście ciesze:)
Moje pierwsze wrażenia po tygodniu stosowania są bardzo pozytywne. Do testowania dostałam antyprespirant firmy adidas w kulce i w sprayu oraz żel pod prysznic z tej samej lini.
Zapach całej lini jest bardzo bardzo ładny taki świezy i typowo wiosenny. Jeżeli chodzi o trwałość to bez problemu radzi cały dzień. Mało tego zauważyłam, że radzi sobie naawet w takich sytuacjach mega stresujących oraz przy bardzo dużym wsyilku fizycznym. Poradził sobie nawet po wielkim wysiłku na Zumbie:). Wiec jest napewno bardzo bardzo trwały. Żel jak to żel myje i ładnie pachnie ale zapach faktycznie utrzymuję się długo. Ja całej serii wystawiam ocene 5/5. Polecam ją przy tym z czystym sercem:)

















Brak komentarzy: