poniedziałek, 17 marca 2014

Wygrana-BON...:)

Wreszcie udało mi się zdobyć punkty na mój pierwszy bon do 

bardzo się cieszę bo w pierwszej chwili jak zapisałam się tam dostałam dziwnego meila od nich. Na dole wyczytałam, że subskrupcję można anulować więc to zrobiłam. (Wydawało mi się podejrzane:/), ale po Waszych namowach przyłączyłam się znowu:)i cieszę się bardzo, bo jestem na kilku portalach zajmujących się badaniami, ale tylko narazie tu udało mi się zdobyć jakiekolwiek punkty. Mało tego badania i ankiety pojawiają się regularnie, nie są ucinane w połowie badania (a my zostajemy bez punktów:( )Punkty możemy wymieniać w wielu sklepach w tym w NATURZE w AUCHAN i wiele wiele innych.
Po prostu naprawde fajny portal gdzie można coś zdobyć. Ja go gorąco i z czystym sumieniem Wam polecam:)

Oto mój bon

 Zapomniałam dodać, że zbieram już na kolejny:)

Brak komentarzy: