środa, 19 marca 2014

Recenzja i zakup...

Dziś recenzja szamponu i zakupki.Na pierwszy odstrzał idzie szampon z Joanny.



Od razu wspomnę, że jestestem z szamopnu średnio zadwolona tzn myje bardzo dobrze, ale mi przeszkadza jego zapach jest taki ziołowy i niestety zapach ten utrzymuje się na głowie nawet na drugi dzień. Wiem, że powinien on mieć taki zapach bo przecież firma reklamuje się jako zdrowa naturze. Nazywa się nawet z apteczki babuni co ma sugerować, że ma być mega zdrowy dla naszych włosów. Niestety już odwaracając i czytając skład możemy zauwazyć składnik SLS:/Więć tak średnio ze zdrowiem. Pieni się nieźle no myje też nie najgorzej. Cena to ok 6 zł. Moja opinia:średni szamopon ale z braku laku może być:/Ocena 3/5

Chcę się jeszcze pochwalić moim nowym zestawem ogrodnika:)


Mam słabą rękę do kwiatków i roślin mam nadzieje, że zestaw pomoże mi aby roślinki rosły lepiej:)Przyznacie,że jest śliczny:)Cena 9,99 w Selgros:)



Brak komentarzy: