poniedziałek, 24 marca 2014

Kolejna Recenzja:)

Dziś kolejna recenzja. Po raz kolejny płynu do kąpieli. Tym razem firmy Orginal source

Kiedyś miałam okazję próbować żeli tej firmy i zapachy mnie oczarowały. Postanowiłam więc zakupić płyn gdyż ja jestem raczej zwolenniczką kąpieli niż pryszniców. Wybrałam ten o zapachu Mango. Nie dlatego, że był najładniejszy o dziwo:)Tlko miałam problem który zapach wybrać bo wszystkie wydawały mi się cudowne. Tylko dlatego, że było ich najmniej :)Uznałam, że cieszą się popularnością i go wybrałam. Zapach jest obłędny taki świeży idealnie nadający się na wiosnę i lato.Urzymuję się do paru godzin. Płyn ma bardzo gęstą konstystencję i super się pieni. Jest przez to bardzo wydajny. Nie zauważyłam aby wysuszał czy też specjalnie nawilżał. Jednakże uważam, że robi to co powinien czyli myję, dodatkowo cudownie pachnie i ja jestem na TAK!!
Cena ok 8 zł w Rossmanie. Moja ocena 5/5. Polecam!

















Brak komentarzy: