niedziela, 23 marca 2014

Recenzja olejku do ciała

Witajcie po weekendzie:)Dziś mam dla Was recenzję olejku do kąpieli 



Olejek do kąpieli firmy ISANA. Nigdy nie używałam żadnego olejku do kąpieli, a powinnam:)W ostatnim czasie będąc na zakupach w rossmanie postanowiłam się skusić, nieukrywam, że głównie ze względu na promocję:)Jestem mile zaskoczona. Olejek fajnie naprawde spełnia swoją rolę. Nie do końca wiedziałam jak to użyć bo instukcja jest mało czytelna. Myślałam, że jak inne olejki na mokro czyli po kąpieli, jeszcze na mokrą skórę. Ale zauważyłam, że nieco się pieni więc już wiedziałam, że należu go używać jak żelu pod prysznic. Jeżeli chodzi o działanie to naprawdę olejek radzi sobie bardzo fajnie. Tworzy taką warstwę ochronną na skórze i naprawdę dobrze ją nawilża. Uważam, że z powodzeniem może zastąpić balsam, bo po jego użyciu skóra jest naprwdę miekka. Zapach całkiem fajny do złudzenia przypominający oliwki dla dzieci, ale ja bardzo lubie ten zapach więc mi jak najbardziej odpowiada. Cena 3,99 zł. Aktualnie jest na niego promocja w Rossmanie więc zachęcam gorąco do wypróbowania:) Biorąc pod uwagę wszystkie czynniki cena zapach i działanie to Moja ocena 5/5 




























Brak komentarzy: