niedziela, 1 grudnia 2013

Facebookowe bony zniżkowe w sklepach hit czy kit?oraz yves rocher jako sklep nie godny polecenia!

Dziś taki krótki monolog o zniżkach w sklepach. A wiec... Zniżki takie oferują nam niektóre sieciówki wystarczy polubić ich funapege na facebooku i okazjonalnie bedziemy dostawać takie kupony. Zazwyczaj pojawiają się w formie aplikacji i można je wydrukowac lub spisać numer i podać sprzedawcy. Ja osobiscie jestem wielka funką takich obniżek i gdy tylko pojawi sie taka zniżka. NAtychmiast z mężem udajemy sie do takiego sklepu na zakupy. Zniżki są różne od 20% do nawet 40%. Wiec rabat niezły. Sama kiedyś stojac przy kasie byłam światkiem jak jedna z Pań zakupiła ubrań na kwotę 1000,00zł i wykorzystując bonik zapłaciła tylko 600,00zł(miała 40% zniżki)czyli warto?warto:)My z moim mężem również wczoraj udaliśmy sie na takie zakupki. Gdyż zaopatrzona w 4 bony (mohito-30,house-40%,yves rocher-40% na drugą rzecz, oraz sinay-20%)miałam zamiar sie obkupic:)Ogólnie zakupy uznam za udane w housie zaoszczedzilismy 200 zł w sinasy tez, tak bon z mohito yhm....chyba trzeba na nich uwazac kiedys była promocja na akcesoria zakupiłam w nim (przed promocja)torebke za 150 zł po czym w promocji ze zniżką kosztowała 155:/Jakos omijam ten sklep wielkim lukiem:/znie znosze oszustwa:/Ja na szczescie dosc czesto biegam na zakupy i czesto zagladam do tych sklepów jakos nie zauwzyłam takiego precederu w innych sieciówkach.A jescze sklep yves rocher przyznam, ze bardzo lubiłam ten sklep. Są w nim oje ulubione perfumy i wogole inne fajne produkty. I tak oto infomuje wszem i wobec ze szanowny sklep traci jednego swojego wiernego klienta!!! Wczoraj zaopatrzona w bon -40% na drugą rzecz pobiegłam szybko na zakupy. Wybrałam pare żeli i co ?dowiaduje sie przy kasie|?nie obowiązuje bo ma zieloną kropke:/ok "miła"pani przy kasie poinformowała mnie ze rabat jest an kosmetyki i perfumy ok pomyślalam. Szukam:)no przeciez musze na cos wydac te -40 % bylam zdeterminowana.Gdy sie rozgladalam i coraz bardziej bylam zawiedziona Podeszła do mnie inna ta naprawde miła Pani i pokazywała co można kupic na znizke.Juz siegalam po produkty:) Po czym kolejny raz podeszła do mnie ta "super miła"sprzedwaczyni i znow tym razem lekko podniesionym tonem jakby pogardliwie i wymachując dłonią powtórzyła najwyrazniej wyuczona kwestie gdzie są produkty na ktore obowiazuje znizka:/po co ??nie wiem:/za długo stałam:/za długo mysłałam:/miała okres:/po prostu wkurzyła mnie. Nie naleze do osób fochliwych ale podejscie do klienta pozstawia duzo do zyczenia zakreciłam sie odstawiłam wybrane produkty i uznałam, ze nigdy tam nie wroce, a szkoda lubiłam tem sklep. Ale obsługa yhm słaba zniżki niby -40 % ale trzeba przeszukac cały sklep produkt po produkcie zeby znalesc te produkty bez zielonych kropeczek wiec znizki tez do d***y to po co?Znajde sobie inny sklep :) OK ponizej przedstawiam liste sklepów które like-ujac na facecoku bedziemy otrzymywac znizki 1. MOHITO
2. RESERVED
3. CROPP
4. SINSAY
5. H&m

Brak komentarzy: