środa, 18 grudnia 2013

Testowanie produktu-olejek awokadowy ze Sklepu Casablanca

Testowanie produktu: Olejek Awokadowy (link: http://www.casablanca.sklep.pl/naturalny-olejek-awokadowy-60ml-p-13.html) – Sklep Orientalny Casablanca (link: http://www.casablanca.sklep.pl)
Opinia: Olejek Awokadowy (http://www.casablanca.sklep.pl/naturalny-olejek-awokadowy-60ml-p-13.html)uzyskuje się z owoców wiecznie zielonego drzewa awokado.Naturalny olejek z awokado uzyskiwany z tych owoców jest bardzo cenny ze względu na składniki w nim zawarte: kwas linolowy czyli kwas nienasycony typu omega 6, kwas omega 9, dzięki którym, skóra jest bardzo silnie nawilżana, wygładzana i zmiękczana. Innymi cennymi składnikami produktu marokański olejek z awokado są witaminy – A,E,B,D oraz lecytyna naturalnie występująca w ludzkim organizmie jako składnik błon komórkowych, a także jako ważny element budowy mózgu. Witamina A pomaga utrzymać w zdrowiu skórę, włosy i paznokcie.Witamina E zwana witaminą młodości. Witamina E należy do grupy tokoferoli czyli związków rozpuszczalnych w tłuszczu, które pełnią funkcje ochronne w ludzkim organizmie – przede wszystkim chronią nienasycone kwasy tłuszczowe przed zniszczeniem przez wolne rodniki. Witamina B i D natomiast pomagają leczyć drobne oparzenia skórne, łagodzić podrażnienia różnego rodzaju, w tym powstałe na skutek kąpieli słonecznych. Sklep internetowy Casablanca poleca naturalny olejek awokadowy do pielęgnacji skóry i leczenia drobnych problemów skórnych – wysypek, zaczerwienień, a także łuszczycy. Olejek awokadowy z Maroka przyspiesza gojenie się ran, łagodzi ból oraz likwiduje swędzenie. Jest to również doskonała odżywka do suchych i zniszczonych włosów, ponieważ olej z awokado nawilży je i odpowiednio odżywi. Włosy staną się gładkie, błyszczące i pełne życia. Marokański olejek awokadowy jest to również idealny dodatek do kąpieli. Skóra zostanie nawilżona i odżywiona, a uspokajające i kojące właściwości produktu naturalny olej z awokado pozwolą się nam zrelaksować i odprężyć. Ja olejek używałam od ok 2-3 tygodni.Powinnam na początku dodać, że moja skóra jest naprawde problematyczna.Jest sucha i często mnie piecze. Używałam wiele produktów stad bardzo ucieszyłam się, że jest może cos co może mi wreszcie pomoc. Olejek Awokadowy (http://www.casablanca.sklep.pl/naturalny-olejek-awokadowy-60ml-p-13.html)ma zapach pozwonny co tylko powtwierdza jego naturalność i zbawienny wpływ na skorę. Ja mam nadzwyczaj suchą skórę zarówno twarzy jak i włosów. Skóra jest na tyle sucha, że często szczególnie na nogach pojawiają się takie jakby białe łuski.Po używaniu tego olejku a naprawde nie trzeba go używać bardzo dużo ponieważ jest bardzo wydajny. Zauważyłam, że łusku znikneły a skóra naprawde jest błyszcząca, tak lekko i efekt ten utrzymyję się do kolejnego mycia. Nie cierpie lepiących się kosmetyków a ten doskonale się wchłania.Na moim ciele szczególnie na nogach z powodu zapewne suchości pojawiły się okresowe swędzenia które szczególnie były wyczuwalne zimą, w tym czasie zauważałam, że skóra jest bardziej wysuszona niż zwykle. W chwili obecnej nie występują. Skóra twarzy jest teraz jędrna i tak jakby miękka naprawde miła w dotyku.Jeżeli natomiast chodzi o włosy to używałam olejku na końcówki włosów, bezpośrednio po umyciu. W tym miejscu zauważyłam, że tam włosy są gładkie i błyszczące a końcówki nie rozdwajają się. Olejek Awokadowy (link: http://www.casablanca.sklep.pl/naturalny-olejek-awokadowy-60ml-p-13.html) to naprawdę bardzo dobry produkt, który mogę Wam polecić z czystym sercem. Jest uniwersalny możecie go używać do całego ciała do skory twarzy oraz do olejowania włosów. A także nawet do nawilżania w trakcie kąpieli. Jest wielofunkcyjny przez co wydając raz macie pewność, że kupujecie dobry kosmetyk za rozsądna cene. JEDNYM SŁOWEM JA GO WAM GORĄCO POLECAM:)

Brak komentarzy: