wtorek, 3 grudnia 2013

Jak zbudować miły nastrój w zimowe wieczory-świece yankee candles, biokominek:)

Jestem ogromną fanka świec. Kupuje je bez opamiętania. Uważam, że ogień sprawia, że wnętrze staję się przytulne a dodatkowo zapach działa na zmysły pobudzjąco:) Wiele czasu zajeło mi szukanie idealnych zapachów i świec, które sprostają moim wymaganiom. Na rynku jest wiele rodzajów świec zapachowych które absolutnie nie zdają egazaminu tzn póki się nie palą pięlnie pachną ale gdy tylko się je zapali zapachu nie ma:( Poniżej przedastawiam Wam kilka form zbudowania fajnego nastroju w domu za pomoca własnie zapachów i świec 1.
Świeca o zapachu cynamonu zakupiona w Auchan za ok 11,- zł. Ma cudowny bardzo intensywny zapach a także osłonke dzieki której zapach sie nie ulatnia. Zakupiłam ja jakis miesiąc temu i paliłam praktycznie codziennie przez ok 3 godz. Nadal znajduję się w niej jeszcze ok połowa. Zapach jest mocny ale nie nachalny delikatnie czuć ja nawet w całym moim domu mimo, że stoi w jednym pokoju. Polcam. Zakupić ją można w Auchan.:) 2.
Woski Yankee Candles już chyba wszystkim znane. Nie byłam co do nich do końca przekonana. Zawsze używałam olejków i do niedzieli:)na nic bym ich nie zamieniła. Ale po namowach innych blogerek udałam się do Świata Zapachów po jeden:)Ale zapachy, promocja oraz przemiły Pan sprzedawca sprawił, że tak mi się spodobały, że kupiłam 3 :)Jedna taka babeczka starcza na ok 5 użyć. ZAPACH CO TU DUŻO MÓWIĆ OBŁĘD:)NO POPROSTU OBŁĘD JUŻ NIGDY ALE TO PRZENIGDY NIE WRÓCE DO OLEJKÓW. Pachna przecudownie zapach bez problemu czuć w całym domu o to UWAGA nawet na drugi dzień rano. Na początku delikatny potem bardziej intensywny ale naprawde woski są o tak przepięknym zapachu, że nie jest on jakis meczący a wręcz przeciwnie. Naprawde gorąco Wam polecam te woski nie są drogie, a naprawde bardzo dobre. Jeżeli jesteście z Białegosotku i okolic. Woski można zakupić w galerii antoniuk jest tam stoisko "Świat zapachów"gdzie możecie je znalesc. POLECAM 3.
Cóż tu dużo mówic kolejny fajny gadzet na zimowe pomure wieczory:)Nie kopci nie śmierdzi nie poprudzimy sie przy jego rozpalaniu jak przy tradycyjnym kominku nie jest drogi i trudny w montazu:)a efekt sami oceńcie:)
Prześlij komentarz