piątek, 27 grudnia 2013

Tryb Odchudzanie:)Cel -7 kg !!! ZDROWY TRYB ZYCIA!!!

Z powodu, ze niestety nie moge podzielić się z Wami zadnymi probkami i nowymi testami a zbliza sie czas postanowien Nowo Rocznych Postanowiłam napisać post o odchudzaniu.Kiedys udało mi sie schudnąc 10kg w 1,5 miesiąca. Przez ostatni czas kompletnie sobie popusciłam w kwestii diety i zdrowegi stylu życia:/Zaskutkowało to przybraniem wagi:/Od dziś basta na chipsy slodycze i inne trucizny:)Od dzis odżywiam sie zdrowo i stawiam sobie za cel -7 kg przez (no powiedzmy 3 mies)Czyli dieta na maksa.Powiedziałam to oficjalnie i teraz musze sie tego trzymac:) Ale oczywiscie nie zamierzam się głodzić po prostu zmieniam diete na zdrową i pożywną zdrową dla mojej duszy i ciała:)Bede z Wami dzielić się co jakis czas róznymi przepisami i oczywiscie efekatami na bieżaco:)Wiec zagladajcie tu do mnie i za pare miesiecy porozmawiamy o efektach:)Trzymajcie kciuki:)

Brak komentarzy: